Jeżeli ktokolwiek z Was próbował dokonać zwrotu zakupionej gry na PlayStation, wiecie, iż jest to niepotrzebnie skomplikowany proces, który bardzo często kończy się odmową. Na szczęście wygląda na to, iż Sony poszło po rozum do głowy i zamierza faktycznie realizować swoje obietnice o uczynieniu PS Store przystępniejszym graczom. od dzisiaj zwrotu można dokonać m.in. przez aplikację PlayStation.
Zwroty gier z PlayStation – jak?
Na ten moment wygodniejszy sposób proszenia o zwrot dostępny jest albo przez stronę sklepu PlayStation, albo przez aplikację. Sony dodało przycisk „Request refund” do transakcji. Aby móc poprosić o zwrot, musicie zastosować się do poniższych kroków:

Aplikacja PlayStation na telefonie
- Otwórzcie sklep PlayStation (środkowa ikona na dole aplikacji)
- Wciśnijcie przycisk trzech poziomych kresek w prawym górnym rogu
- Przejdźcie do zakładki „Historia transakcji”
- Odnajdźcie zakup, którego zwrotu chcecie dokonać
- Wciśnijcie przycisk „Request Refund”
Tak, w pewnym momencie pomimo polskiego interfejsu język zmienia się na angielski, to normalne.
Strona internetowa sklepu
-
- Wejdźcie na stronę internetową sklepu PlayStation
- Kliknijcie swoją ikonę użytkownika w prawym górnym rogu
- Wybierzcie pozycję „Account settings”
- Znajdźcie przycisk „Transaction history”, a po jego kliknięciu potwierdźcie przyciskiem „Continue”
- Odnajdźcie zakup, którego zwrotu chcecie dokonać
- Wciśnijcie przycisk „Request Refund”
Zwrotu można dokonać tylko do 14 dni od momentu zakupienia. Kluczowym warunkiem jest też, iż nie pobraliście wcześniej gry na konsolę. W przeciwnym razie, choć przez cały czas możecie przejsć powyższą ścieżkę i poprosić o zwrot, Wasza prośba zostanie jednak najprawdopodobniej odrzucona.
Jeżeli podobał Wam się materiał, to koniecznie dajcie znać na X (dawny Twitter), Bluesky, naszym Discordzie, Redditcie lub Fediverse.

3 miesięcy temu







