Monster Fight Club szykuje na ten rok bitewniaka w świecie Wiedźmina. The Witcher: No Man’s Land powstał na oficjalnej licencji od CD PROJEKT w oparciu na serii gier wideo i książek Andrzeja Sapkowskiego.
The Witcher: No Man’s Land. Zawartość
Na początek przygody z The Witcher: No Man’s Land pojawi się 2-osobowy starter zawierający m.in dwie drużyny, dwie figurki potworów, planszę, scenerię, karty i kości. Ułatwi to zarówno nowicjuszom, jak i doświadczonym weteranom potyczek zanurzenie się w akcji.
Gracze będą dowodzić drużynami złożonymi z kultowych postaci i frakcji ze świata Wiedźmina, angażując się w szybką, taktyczną walkę na zróżnicowanym i zdradliwym terenie.
MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: Wrota Niflheimu. Trwa przedsprzedaż polskiej edycji od Czacha Games
- Liczba graczy: 1-4
- Długość rozgrywki: 60-120 min.
- Wiek: 14+
- Profil gry na BGG
Mechanika gry
The Witcher: No Man’s Land jest napędzany przez szybki silnik gry [RE]action System. Gracze mogą działać i reagować w swobodnych akcjach. Twórcy podkreślają, iż jest to odejście od tradycyjnych linijek, a ataki i ruchy postaci zależą od jakości ich akcji.
Postacie mają zielone, żółte i czerwone akcje. W zależności od tego, jaki kolor akcji wykonujesz, rzucisz kostką o innym rozmiarze lub przesuniesz się na inną odległość. Gdy postacie otrzymują rany ich akcje stają się czerwone. W tym stanie twoje szanse na krytyczny sukces i porażkę rosną, co prowadzi do emocjonujących momentów. Gdy postacie są ranne kontratakują, unikają lub używają jednej ze swoich specjalnych umiejętności.
Więcej informacji można znaleźć na stronie wydawcy.
Najnowsze artykuły o podobnej tematyce:

Battle of Divas – pojedynek sopranistek na wspieraczce

Mass Effect: gra planszowa. Polska edycja dostępna w przedsprzedaży
