Test Cronos: The New Dawn PC. Jakość technik NVIDIA DLSS 4, AMD FSR 3.1 oraz Intel XeSS 2. Frame Generation i skalowanie wydajności

5 godzin temu
Krakowskie studio Bloober Team w ostatnim czasie okazuje się być wyjątkowo płodne. Raptem w zeszłym roku otrzymaliśmy dobrze przyjęty remake Silent Hill 2, a już teraz na rynku zadebiutował autorski survival horror (choć pod kątem mechanik widać mnóstwo zapożyczeń z serii Dead Space, Silent Hill czy Resident Evil) Cronos: The New Dawn. Jest to również kolejna gra wydana w ostatnim czasie (i nie ostatnia, bo już za chwilę Silent Hill f) na silniku Unreal Engine 5. Studio już wcześniej nabrało trochę doświadczenia, dzięki czemu w mojej osobistej opinii Cronos: The New Dawn wygląda nieco lepiej od Silent Hilla 2. Działa jednak tak sobie, choć finalnie wszystko będzie uzależnione od wybranych ustawień graficznych.
Idź do oryginalnego materiału