Test Battlefield 6 PC, PlayStation 5 oraz PlayStation 5 Pro. Jakość technik NVIDIA DLSS 4, AMD FSR 4 oraz Intel XeSS 2

1 miesiąc temu
Battlefield 6 to bez wątpienia jedna z największych premier growych w 2025 roku. Po raczej przeciętnych Battlefield V oraz Battlefield 2042, skupiono się tym razem na bardziej klasycznej rozgrywce, bazującej zarówno na dynamicznych starciach jak i zaawansowanym systemie destrukcji otoczenia. Twórcom jednocześnie zależało, aby w nowego Battlefielda mogło zagrać jak najwięcej osób. W tym celu zrezygnowano z wysoce zasobożernych efektów graficznych, stawiając na jak najlepszą optymalizację w czystej rasteryzacji. Efekt tego jest całkiem solidny, bo nowy Battlefield działa choćby na starszych konfiguracjach. Nie zapomniano jednak o implementacji technik skalowania, by maksymalnie zwiększyć wydajność. W ostatnim artykule sprawdzamy jakość metod: NVIDIA DLSS 4, AMD FSR 4 oraz Intel XeSS 2, a także omawiany wydanie konsolowe na bazie PlayStation 5 oraz PlayStation 5 Pro.
Idź do oryginalnego materiału