Stellar Blade deklasuje God of War, The Last of Us i Spider-Mana na Steam

6 godzin temu
Zdjęcie: Stellar Blade deklasuje God of War, The Last of Us i Spider-Mana na Steam


Stellar Blade sprzedał się w nakładzie 1 miliona egzemplarzy na PC w ciągu 3 dni. Sequel ukaże się w 2027 roku.

Stellar Blade udowodniło właśnie, iż czas nie ma znaczenia dla dobrej gry. Niedawna premiera seksownego slashera na PC osiągnęła sprzedaż miliona egzemplarzy w ciągu zaledwie trzech dni. Aby to zobrazować, gdy tytuł wydano na PlayStation 5 w kwietniu 2024 r., osiągnięcie tego samego kamienia milowego zajęło prawie dwa miesiące. Zdecydowana większość kupujących chwali najnowsze dzieło Shift Up na PC. Gracze do tej pory pozostawili 15,6 tys. recenzji, z czego 94% jest pozytywnych. Przypominam, iż na PC możecie sprawdzić darmowe demo.

To all Players around the world who have shown love for Stellar Blade, we extend our deepest gratitude and respect.#StellarBlade #3Million #ForPlayers #PS5 #PC pic.twitter.com/Q4zopXzxX5

— StellarBlade (@StellarBlade) June 16, 2025

Największym sukcesem PlayStation na PC jest przez cały czas Helldivers 2, które ukazało się w zeszłym roku. Wieloosobowa gra, wydana na konsolę i PC jednocześnie osiągnęła 458 709 graczy w szczytowym momencie. Jednak niedawno wydany port PC gry Stellar Blade gwałtownie stał się największym sukcesem PlayStation w trybie dla pojedynczego gracza. Port, który miał premierę w zeszłym tygodniu, osiągnął 192 078 jednoczesnych graczy według SteamDB. Ghost of Tsushima Director’s Cut osiągnął szczyt popularności na poziomie 77 154 graczy. God of War 73 529, a Marvel’s Spider-Man Remastered zgromadził 66 436 graczy.

Sequel w 2027 roku

Na początku tego roku studio Stellar Blade Shift Up po cichu potwierdziło, iż planuje kontynuację gry akcji na PS5. CEO Shift Up Kim Hyung-tae przekazał kilka interesujących informacji w wywiadzie dla koreańskiej prasy This Is Game. Dyrektor mówił o Stellar Blade 2, stwierdził, iż sequel może ukazać się w 2027 r., chociaż w tej chwili nie jest to wcale aż tak pewne.

W tym samym wywiadzie Kim Hyung-tae przyznał, iż studio pracowało na dodatkiem. Jednak okazała się tak duży, iż jego zawartość przeniesiono do drugiej części gry. Szef studia przyznał też, iż narracja jest najsłabszą częścią Stellar Blade. Jednak twórcy planują to zdecydowanie poprawić w sequelu.

Pamiętajcie, iż znajdziecie nas również w mediach społecznościowych. Bardzo chętnie porozmawiamy z Wami zarówno na Facebooku, jak i w serwisie X (na dawnym Twitterze). Zapraszamy was również na nasz Discord.

Idź do oryginalnego materiału