GTA 6 bije na głowę Hollywood! Zwiastun popularniejszy choćby od Deadpoola

6 godzin temu
Zdjęcie: INTERIA.PL


Na ponad rok przed swoją premierą Grand Theft Auto 6 daje nam przedsmak sukcesu, jaki może osiągnąć. Drugi zwiastun długo wyczekiwanej produkcji Rockstar wyświetlono już blisko 500 milionów razy.


Nikt nie ma chyba wątpliwości, iż Grand Theft Auto 6 będzie jedną z największych premier, jakich doświadczymy w historii całej branży. choćby pozornie mało interesujące plotki cieszą się ogromnym zainteresowaniem, a wieści na temat gry gracze są spragnieni od lat. Oczekiwania są też oczywiście ogromne i jest spora szansa, iż Rockstar nie da rady zadowolić dosłownie wszystkich, ale w maju przyszłego roku spodziewamy się absolutnej dominacji pod kątem liczby sprzedanych sztuk i ogólnego zaangażowania. Reklama
Gdyby ktoś jednak miał jakieś wątpliwości, czy GTA 6 na pewno będzie tak głośną premierą, jak się spodziewamy, potencjał udowadnia opublikowany we wtorek zwiastun. Niedługo po wieściach o opóźnieniu daty premiery Rockstar niespodziewanie zaprezentował drugi trailer swojej gry, który błyskawicznie rozszedł się po całej sieci. Parę dni później twórcy poinformowali, jak daleko faktycznie udało mu się dotrzeć.


W ciągu jednego dnia od swojej premiery zwiastun Grand Theft Auto 6 osiągnął 475 milionów wyświetleń na wszystkich platformach. Jak informuje The Hollywood Reporter, jest to wynik lepszy od filmu Deadpool & Wolverine, którego zwiastun zebrał 365 milionów wyświetleń. Ponad 200 milionów z kolei zebrała Fantastyczna Czwórka: Pierwsze Kroki. Zdaniem Rockstar jest to największy debiut materiału wideo w historii.
Dla porównania, pierwszy zwiastun Grand Theft Auto VI ma aktualnie 93 miliony wyświetleń. Był to jednak materiał opublikowany wyłącznie na YouTube. Na tej samej platformie drugi zwiastun ma aktualnie ponad 85 milionów wyświetleń. Chociaż ostatecznie, prawdopodobnie pobije on również swojego poprzednika na YouTube, drugi zwiastun jednocześnie pojawił się na wielu innych platformach, dzięki czemu dotarł do znacznie większej grupy odbiorców.


Co ciekawe, premiera trailera wpłynęła choćby na zainteresowanie soundtrackiem Grand Theft Auto 6. Wykorzystany w materiale utwór “Hot Together" od The Pointer Sisters odnotował liczbę wyświetleń większą o absurdalne wręcz 182 000%. Na każdym kroku widać w rezultacie, jak ogromny wpływ na mainstream ma zbliżający się wielkimi krokami debiut GTA 6. Cieszy również fakt, iż Rockstar zdaje się coraz chętniej dzielić bardziej szczegółowymi informacjami na temat swojej gry. Obyśmy na przestrzeni kolejnych miesięcy dowiedzieli się jeszcze więcej na temat zmian, nowości i odważnych decyzji, o jakie pokusili się deweloperzy w tej historycznej produkcji.
Idź do oryginalnego materiału