Gaming Factory planuje dalszy rozwój marki JDM i premierę Pizza Slice na początku 2026

3 godzin temu

Rozwój marki „JDM: Japanese Drift Master” w modelu „longsellera” oraz budowa powtarzalnych przychodów stanowią fundament zaktualizowanej strategii rozwoju Gaming Factory na lata 2025-2027, poinformował prezes Mateusz Adamkiewicz. Premiera gry „Pizza Slice” planowana jest na początek 2026 r., a w dalszej perspektywie planowana jest produkcja „JDM 2”.

„Zbudowaliśmy solidne fundamenty, dysponujemy silnym IP, doświadczonym zespołem i jasno określonymi celami na najbliższe lata. Zaktualizowana strategia, którą realizujemy, koncentruje się przede wszystkim na rozwoju 'JDM: Japanese Drift Master’ i dalszym budowaniu kompetencji wokół gier motoryzacyjnych. Chcemy w sposób zrównoważony poszerzać nasze portfolio, przede wszystkim poprzez wzmacnianie istniejących marek. Zależy nam na skalowalnym i efektywnym modelu działania. 'JDM’ udowodnił, iż potrafimy tworzyć tytuły o globalnym potencjale, teraz naszym celem jest przełożenie tego sukcesu na dalszy rozwój Gaming Factory” – powiedział Adamkiewicz, cytowany w komunikacie.

Dalszy rozwój „JDM: Japanese Drift Master” pozostaje centralnym punktem zaktualizowanej strategii Gaming Factory na lata 2025-2027.

„Gra będzie rozwijana w modelu longsellera – poprzez kolejne aktualizacje, dodatki DLC, a także wersje na konsole i planowany tryb multiplayer, który znacząco poszerzy możliwości rozgrywki i zaangażowanie graczy. Porty na PlayStation i Xbox nie będą wymagały wysokich nakładów produkcyjnych, a przy rosnącej rozpoznawalności marki mogą stać się kolejnym silnym źródłem przychodów. Tytuł ma już ponad 870 tys. zapisów na wishlistę, a aktywna społeczność m.in. na Discordzie odgrywa istotną rolę w procesie dalszego rozwoju” – czytamy w materiale.

Strategia Gaming Factory na lata 2025-2027 koncentruje się na kluczowych obszarach: rozwoju marki JDM, efektywności operacyjnej oraz globalnych partnerstwach. W dalszej perspektywie planowana jest produkcja JDM 2, czyli projektu klasy AA, który będzie rozwijany z myślą o globalnej dystrybucji, możliwie we współpracy z międzynarodowym wydawcą, podano także.

„Równolegle rozwijana jest również gra 'Pizza Slice’, której premiera planowana jest na początek 2026 roku. Gaming Factory zamierza dalej optymalizować procesy produkcyjne, koncentrować się na wybranych projektach o największym potencjale i zwiększać powtarzalność przychodów dzięki dodatkom, aktualizacjom i premierom na nowe platformy. Spółka nie wyklucza także współpracy z zewnętrznymi wydawcami przy wybranych projektach” – wskazano także.

Gaming Factory to producent i wydawca gier na PC i konsole, notowany na głównym rynku GPW. Spółka produkuje i wydaje gry o zróżnicowanej tematyce, w tym: symulatory, gry przygodowe i gry akcji.

Źródło: ISBnews

Idź do oryginalnego materiału